گوناگون

در دلتا مطلب مینویسم

گوناگون

در دلتا مطلب مینویسم

  • ۰
  • ۰

گفته می‌شود اغلب خرید و فروش‌های ثبت شده در روزهای اخیر مربوط به متقاضیان تبدیل به احسن مسکن بوده است.

معاملات

معاملات مسکن تهران در روزهای اخیر تا حدودی رونق گرفته است .

گزارش های اولیه سامانه معاملات املاک ایران؛ از فروش بیش از شش هزار و ۶۰۰ آپارتمان مسکونی طی ۲۳ روز نخست اردیبهشت‌ماه در تهران خبر می‎دهد.

به گزارش مجله دلتا به نقل از دنیای اقتصاد؛ بر اساس این گزارش‎ها بازار معاملات مسکن در اردیبهشت‎ماه قدری افزایش یافته است؛ هرچند افزایش شمار معاملات املاک در ماه میانی بهار، به هیچ‌وجه به معنای خروج بازار مسکن از رکود نیست و  حتی با پیش‎بینی  معاملات در روزهای باقی‌مانده از ماه یاد شده، بعید است که میزان ماهانه خرید و فروش ملک به بیش از ۱۰ هزار مورد برسد.

اگرچه آمارها نشان دهنده افزایش معاملات است، اما واسطه‌ها می‌گویند: همچنان عده زیادی از مراجعه‌کنندگان به بنگاه‌ها که متقاضیان مصرفی مسکن و بسیاری از آن‎ها خانه اولی هستند، از پیدا کردن  آپارتمان متناسب با بودجه خود ناتوان هستند و دست خالی بنگاه‌های ملکی را ترک می‌کنند.

این گروه از متقاضیان مسکن، به طور عمده همان کسانی هستند که موعد دریافت وام خرید مسکن آن‎ها فرارسیده است و هرچه زمان بگذرد، از بابت باقی‌ماندن نقدینگی خود در حساب صفردرصدی صندوق یکم متضرر خواهند شد، بنابراین با وجود قیمت‎های غیر منطقی موجود در بازار مسکن، هنوز بازار را ترک نکرده‎اند و مشغول جست‌وجو هستند.

به این ترتیب گفته می‌شود اغلب خرید و فروش‌های ثبت شده در روزهای اخیر، مربوط به متقاضیان تبدیل به احسن مسکن بوده است.

بیشتر بخوانید :

4 راه برای از بین بردن تلخی بادمجان

افزایش 2 برابری قیمت مسکن


  • ۹۸/۰۲/۲۸
  • زهرا دری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی