گوناگون

در دلتا مطلب مینویسم

گوناگون

در دلتا مطلب مینویسم

  • ۰
  • ۰

داده‌های اولیه سامانه معاملات املاک ایران، حاکی از فروش بیش از شش هزار و ۶۰۰ آپارتمان مسکونی طی ۲۳ روز نخست اردیبهشت‌ماه در تهران است.

قیمت روز آپارتمان

قیمت روز آپارتمان در منطقه 6 تهران با توجه به آمار ثبت شده در سامانه اطلاعات املاک تهران، در این مطلب بررسی می‎شود. منطقه 6 تهران شامل یوسف آباد، آرژانتین، ساعی، کشاورز، نصرت، کریم خان، امیرآباد و بهجت آباد می‎شود.

داده‌های اولیه سامانه معاملات املاک ایران حاکی از فروش بیش از شش هزار و ۶۰۰ آپارتمان مسکونی طی ۲۳ روز نخست اردیبهشت‌ماه در تهران است.

به گزارش اختصاصی مجله دلتا، قیمت روز آپارتمان برای خرید در تهران و در منطقه 6 آن به شرح زیر است:

قیمت روز آپارتمان

در سایت شهرداری منطقه 6 تهران آمده است:

منطقه 6 از لحاظ هندسی و از نظر جغرافیایی در مرکز شهر تهران قرار گرفته است. از سوی دیگر، به لحاظ موقعیت و هم‎جواری با مرکز ثقل قدیمی شهر، تحت تأثیر اقداماتی که پهلوی اول در خصوص توسعه تهران انجام داد، از دهه 40 یکی از نقاط مرکزی و مهم پایتخت شد.

وسعت این منطقه  2137.9 هکتار است و از چهار جهت غرب، شرق، شمال و جنوب به ترتیب به وسیله بزرگراه‎های چمران، مدرس، همت و محور انقلاب- آزادی احاطه شده است. همچنین، بیش از 30 درصد از ساختمان‌های حکومتی و ‎دولتی، نهادها و بانک‌های دولتی یا خصوصی و ارگان‌های اصلی کشوری را در خود جای داده است. به عبارت دیگر، مغز متفکر حکومتی، سیستم تصمیم‌سازی، مدیریت دولتی و همچنین موتور نظام بازرگانی‎ و اقتصادی نوین تهران، در منطقه شش قرار دارند. مجموعه عوامل گفته شده و داشتن شبکه دسترسی و حمل و نقل شهری ویژه آن (تنوع بزرگراه‎های شهری و دسترسی‎های محله‌ای)، برای این منطقه، نوعی مزیت نسبی محسوب می‎شود.

با هم جدول دوم قیمت روز آپارتمان در منطقه 6 تهران را مرور می‎کنیم:

قیمت روز آپارتمان

بیشتر بخوانید :

بخشیده شدن جرائم و سود وام مسکن

خرید خانه وام دار

  • ۹۸/۰۲/۳۱
  • زهرا دری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی